logo front1

Hliníkové kufry

Samostatné rychloupínání (bez plotny)

Pro případný další horní kufr např. jiné velikosti na jedné motorce se společnou plotnou a bleskovou výměnou kufru dle potřeby.

Objednávky zakázek

a dotazy
přímo u výrobce

E-mail: viktor@uksa.cz

Nebo telefonicky:
603 494 674

Informace k zakázkám:
Každá jednotlivě zhotovená zakázka se předává objednateli osobně v mé provozovně, nebo je zaslána na udanou adresu v ČR prostřednictvím České pošty na dobírku (viz Obchodní podmínky).
Adresátovi zpravidla doručeno do druhého dne od odeslání.
Cena za dopravné pro jednu zásilku 200,-Kč.
Osobní jednání o zakázce, prohlídka vzorků výrobků, nebo osobní odběr rád umožním po domluvěNení to prodejna, pouze výrobna.
Motokufry
Boční kufry 35
Boční kufry 40
Boční kufry 45
Horní kufry 32
Horní kufry 44
Další nabídka
Plotny pod horní kufry
Samostatné rychloupínání
Montážní sada boční kufry
Nerezová spona
Zakázková úprava kufrů
Výprodej a bazar
Ostatní
Ceník montáže kufrů
Jak si přimontovat kufr sám?
Podrobné návody
Test pevnosti kufrů
Video z výletu 2017:
5 500 km během tří týdnůMoto Řecko Albánie ve dvou
Cestopis z výletu 2015:
(publikovaný na Motorkářích)11 států a 11 rovnoběžek
6 000 km Balkánem
Video z výletu 2015:
11 států a 11 rovnoběžek 6000 km díl 1/4 díl 2/4 díl 3/4 díl 4/4
Galerie
O firmě
--------------------------
Kontakt na výrobce
tel.: 603 494 674
E-mail:
viktor@uksa.cz
SAMOSTATNÉ RYCHLOUPÍNÁNÍ bez plotny.
Cena: 700,- Kč
Nerezová sestava rychloupínání druhého horního kufru UKSA jiné velikosti ke společné, už existující plotně SUPER na jedné motorce. Spona je zamykatelná a má společný klíč se zámkem víka kufru a se zámky na prvním kufru. V případné sestavě ještě s bočními kufry, kde na každém bočním kufru jsou dvě spony, je všech osm zámků na společný klíč. Mechanismus se skládá ze speciální nerezové spodní spony, zámku a čtyř velkých nerezových kladek (rolniček), které jsou ke spodku kufru přišroubovány nerezovými šrouby.

Návod na upnutí horního kufru UKSA do plotny UKSA SUPER


První spojení horního kufru UKSA a plotny UKSA SUPER doporučuji natrénovat ještě před montáží na motorku, i když to není nic složitého. Na kufru i na plotně už je vše potřebné instalováno, stačí se tedy jenom naučit ovládat mechanizmus spojení těchto dvou částí ještě před tím, než bude plotna namontována na motorku. Potom už to budete dělat po paměti.
Otočte si kufr vzhůru nohama, aby bylo vidět, jak to celé funguje.
Nejprve odjistěte pojistku spodní spony zatlačením malé skryté páčky dovnitř a otevřete sponu (stejně tak se odjišťuje před otevřením i spona víka).
Nasaďte plotnu na kladky velkými křivolakými otvory. Na kladkách jsou náběhové hrany, takže plotna při posunu sama vjede do kulisy.
Začíná se vždy kladkou, která je na protilehlé straně od spodní spony. V této první kulise zasuňte kladku do šikmé drážky na doraz.
Pootočením plotny (v normálním stavu na motorce se pochopitelně pootočí kufrem) pak zasunete i ostatní kladky do kulis na doraz. Správná poloha upnuté plotny je taková, když jsou dva obdélníkové otvory v plechovém držáku na plotně v ose se spodní sponou. Sponu zaháknete za obdélníkové otvory v držáku, zaklapnete sponu, přitom pojistka sama zaskočí a máte hotovo. Doporučuji zasouvací kulisu na plotně lehce namazat např. silikonovým olejem, nebo bílou vazelínou.
K plotně jsou dodány čtyři nerezové šrouby, samojistící nerezové matice a distanční 18 mm nerezové válečky. Tyto válečky se umístí mezi plotnu a nosič.
Po nějakém čase je třeba překontrolovat utažení šroubů.
Poznámka: v plechovém držáku, který je k plotně přišroubován třemi šrouby, jsou oválné otvory pro případné pozdější doštelování tahu spony. Tento „tah“ by měl být přiměřený, aby byl cítit při zavírání lehký odpor.
V přichytávacím plechu jsou ještě další tři nevyužité oválné otvory, které jsou určeny pro jinou velikost kufru.

Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |