Zakázková výroba hliníkových kufrů
Cestopis z roku 2019 - GRUZIE ARMÉNIE 2019
V roce 2019 jsme se s manželkou sami vypravili na 31 denní výlet do Asie. Bylo o tom sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři.
Pro zájemce jsem si dovolil zde zanechat odkaz na tento článek.
V roce 2019 jsme se s manželkou sami vypravili na 31 denní výlet do Asie. Bylo o tom sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři.
Pro zájemce jsem si dovolil zde zanechat odkaz na tento článek.
Video 2017- Moto Řecko Albánie ve dvou
Výlet s manželkou do Řecka, přes jižní část Peloponésu a dále do Albánských hor (Teth).
Ujeto 5 500 km a strávili jsme tři týdny v sedle. Nechybí ani offroad ve dvou.
Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo.
Výlet s manželkou do Řecka, přes jižní část Peloponésu a dále do Albánských hor (Teth).
Ujeto 5 500 km a strávili jsme tři týdny v sedle. Nechybí ani offroad ve dvou.
Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo.
Video 2015 - 11 států a 11 rovnoběžek - 6 000 km Balkánem
díl 1/4 - díl 2/4 - díl 3/4 - díl 4/4
Jeli jsme více jak tři týdny, mimo jiné Rumunskou Transalpinou (pád), dále přes Kosovo, Makedonii a Albánii. Nechybí ani lehký offroad ve dvou.
Jak jsme z motorkou spadli (viz foto), je zaznamenáno v prvním dílu videa.
Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo.
díl 1/4 - díl 2/4 - díl 3/4 - díl 4/4
Jeli jsme více jak tři týdny, mimo jiné Rumunskou Transalpinou (pád), dále přes Kosovo, Makedonii a Albánii. Nechybí ani lehký offroad ve dvou.
Jak jsme z motorkou spadli (viz foto), je zaznamenáno v prvním dílu videa.
Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo.
Cestopis z roku 2015 - 11 států a 11 rovnoběžek - 6 000 km Balkánem
V roce 2015 jsme se s manželkou sami vypravili na více jak třítýdenní výlet na Balkán, viz Video 2015 v odkazu výše. Bylo o tom také sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři.
Pro zájemce si dovoluji zde zanechat odkaz na tento článek.
V roce 2015 jsme se s manželkou sami vypravili na více jak třítýdenní výlet na Balkán, viz Video 2015 v odkazu výše. Bylo o tom také sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři.
Pro zájemce si dovoluji zde zanechat odkaz na tento článek.
Boční (řada B) a horní (řada H) motokufry - podrobný popis, vlastnosti
Hliníkové kufry na motocykly, navrhované a vyráběné firmou UKSA, jsou na výběr v několika velikostech a volitelné barevné kombinaci. Všechny kufry jsou vyrobeny z hliníkové slitiny tloušťky 2mm. Boční kufry jsou osazeny dvěma nerezovými sponami, které umožňují otevírání na obě strany s dorazem víka 105° při otevření. Spony jsou osazeny zámky a to tak, že vždy celá sada kufrů je ovládána jedním klíčem. Odjištěním obou těchto spon se víko sejme z kufru. Všechny spony mají bezpečnostní pojistku proti svévolnému otevření.Kufry řady B (boční) a H (horní) mají ve všech provedeních nerezové upínací úchyty na delších stranách víka.
Horní kufry (top case) jsou osazeny jednou nerezovou sponou s bezpečnostní pojistkou a dvěma nerezovými panty. Víko horního kufru rovněž doraz v úhlu 105°.
Kufry jsou na přání lakovány temně šedou, skoro černou, strukturální polomatnou barvou (tzv. jemný pomeranč).
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
V základu jsou kufry buď zcela bez laku, anebo je lakována pouze jedna z částí víko / korpus. V tomto případě ale zákazník bere na vědomí a musí počítat s tím, že nenalakované části jsou při výrobě na některých místech částečně jemně poškrábány. Také se můžou na povrchu a zejména vevnitř nelakovaného kufru tvořit černé šmouhy a špinit, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku.
Všechny zámky kufrů v sadě na jedno moto se zamykají jedním klíčem.
Kombinace dvou různých velikostí kufrů B45 a B35 se může použít pro moto s jedním výfukem, tzv.asymetrické řešení.
Spony jsou jištěny proti svévolnému otevření při nezamčeném kufru skrytou pojistkou.

Ilustrační foto
Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |