Zakázková výroba hliníkových kufrů
Vítám Vás na mých osobních webových stránkách. Zde si můžete prohlédnout některé z mých výrobků.
Upozornění:
Tyto osobní stránky NEJSOU Internetový obchod (E-shop), ale slouží k vyvolání Vaší inspirace a zároveň k předvedení mých řemeslných dovedností a následně pro případnou objednávku mých výrobků na zakázku. Každý kufr se začíná vyrábět až na základě projednání detailů s konkrétním objednatelem a následné závazné objednávky, a to jednotlivě přímo pro tohoto objednatele, a tím bez možnosti vrácení zpět. Záruční opravy z důvodů případných výrobních vad jsou samozřejmé. Více se dozvíte v sekci Obchodní podmínky.
Tyto osobní stránky NEJSOU Internetový obchod (E-shop), ale slouží k vyvolání Vaší inspirace a zároveň k předvedení mých řemeslných dovedností a následně pro případnou objednávku mých výrobků na zakázku. Každý kufr se začíná vyrábět až na základě projednání detailů s konkrétním objednatelem a následné závazné objednávky, a to jednotlivě přímo pro tohoto objednatele, a tím bez možnosti vrácení zpět. Záruční opravy z důvodů případných výrobních vad jsou samozřejmé. Více se dozvíte v sekci Obchodní podmínky.
Objednávky zakázek a dotazy přímo u výrobce E-mail: viktoruksa@gmail.com Nebo telefonicky: Viktor Uksa 603 494 674 |
Videa z našich cest. | |
Cestopis z roku 2019 - GRUZIE ARMÉNIE 2019 V roce 2019 jsme se s manželkou sami vypravili na 31 denní výlet do Asie. Bylo o tom sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři. Pro zájemce jsem si dovolil zde zanechat odkaz na tento článek. |
Video 2017- Moto Řecko Albánie ve dvou Výlet s manželkou do Řecka, přes jižní část Peloponésu a dále do Albánských hor (Teth). Ujeto 5 500 km a strávili jsme tři týdny v sedle. Nechybí ani offroad ve dvou. Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo. |
Video 2015 - 11 států a 11 rovnoběžek - 6 000 km Balkánem díl 1/4 - díl 2/4 - díl 3/4 - díl 4/4 Jeli jsme více jak tři týdny, mimo jiné Rumunskou Transalpinou (pád), dále přes Kosovo, Makedonii a Albánii. Nechybí ani lehký offroad ve dvou. Jak jsme z motorkou spadli (viz foto), je zaznamenáno v prvním dílu videa. Nastavte si přehrávač na nejvyšší kvalitu, pokud se to nenastaví samo. |
Cestopis z roku 2015 - 11 států a 11 rovnoběžek - 6 000 km Balkánem V roce 2015 jsme se s manželkou sami vypravili na více jak třítýdenní výlet na Balkán, viz Video 2015 v odkazu výše. Bylo o tom také sepsáno povídání ve formě cestopisu a tento cestopis byl publikován na webu Motorkáři. Pro zájemce si dovoluji zde zanechat odkaz na tento článek. |
Boční (řada B) a horní (řada H) motokufry - podrobný popis, vlastnosti
Hliníkové kufry na motocykly, navrhované a vyráběné firmou UKSA, jsou na výběr v několika velikostech a volitelné barevné kombinaci. Všechny kufry jsou vyrobeny z hliníkové slitiny tloušťky 2mm. Boční kufry jsou osazeny dvěma nerezovými sponami, které umožňují otevírání na obě strany s dorazem víka 105° při otevření. Spony jsou osazeny zámky a to tak, že vždy celá sada kufrů je ovládána jedním klíčem. Odjištěním obou těchto spon se víko sejme z kufru. Všechny spony mají bezpečnostní pojistku proti svévolnému otevření.Kufry řady B (boční) a H (horní) mají ve všech provedeních nerezové upínací úchyty na delších stranách víka.
Horní kufry (top case) jsou osazeny jednou nerezovou sponou s bezpečnostní pojistkou a dvěma nerezovými panty. Víko horního kufru rovněž doraz v úhlu 105°.
Kufry jsou na přání oboustranně lakovány vypalovací práškovou barvou.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
V základním provedení jsou kufry zcela bez laku, mimo rohů. V tomto případě ale zákazník bere na vědomí a musí počítat s tím, že nenalakované části jsou při výrobě na některých místech částečně jemně poškrábány. Také se můžou na povrchu a zejména vevnitř nelakovaného kufru tvořit černé šmouhy a špinit, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku.
Všechny zámky kufrů v sadě na jedno moto se zamykají jedním klíčem.
Kombinace dvou různých velikostí kufrů B45 a B35 se může použít pro moto s jedním výfukem, tzv.asymetrické řešení.
Spony jsou jištěny proti svévolnému otevření při nezamčeném kufru skrytou pojistkou.
Ilustrační foto
Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |