Boční kufry UKSA 45
Objednávky zakázek a dotazy přímo u výrobce E-mail: viktoruksa@gmail.com Nebo telefonicky: Viktor Uksa 603 494 674 |
Informace k zakázkám:
Každá jednotlivě zhotovená zakázka se předává objednateli osobně v mé provozovně, nebo je zaslána na udanou adresu v ČR prostřednictvím České pošty na dobírku (viz Obchodní podmínky). Adresátovi zpravidla doručeno do druhého dne od odeslání. Cena za dopravné pro jednu zásilku 200,-Kč. Osobní jednání o zakázce, prohlídka vzorků výrobků, nebo osobní odběr rád umožním po domluvěNení to prodejna, pouze výrobna. |
Motokufry |
Boční kufry 35 |
Boční kufry 45 |
Horní kufry 32 bez plotny |
Horní kufry 32 s plotnou a rychloupínáním |
Horní kufry 44 bez plotny |
Horní kufry 44 s plotnou a rychloupínáním |
Další nabídka |
Plotna pod horní kufr |
Montážní sada boční kufry |
Výprodej a bazar |
Ostatní |
Ceník montáže kufrů |
Jak si přimontovat kufr sám? Podrobné návody |
Test pevnosti kufrů |
Galerie |
O firmě |
-------------------------- |
Kontakt na výrobce |
tel.: 603 494 674 |
E-mail: |
viktoruksa@gmail.com |
Popis:
- Pozinkované kovové rohy lakovány černou matnou vypalovanou práškovou barvou.
- Dvě nerezové spony se skrytou bezpečnostní pojistkou.
- Spony jsou osazeny zámky, v případné sadě s horním kufrem, nebo s horním kufrem s plotnou UKSA SUPER mají všechny zámky společný klíč.
- Víko kufru se sešikmenými hranami je vybaveno čtyřmi nerezovými upínacími úchyty pro připnutí dalšího zavazadla.
- Kufr je "okován" celkem 12 kovovými rohy, které jsou před lakováním pozinkované.
- V horní části korpusu má zpevňující přehyb ve tvaru písmene Z po celém obvodu. Tím je docíleno robustní a velmi pevné konstrukce.
- Dvojitá vyztužená boční stěna pro upnutí k motorce.
- Otevírání víka na obě strany.
- Víko lze sejmout.
- V páru s B45 tvoří asymetrické řešení pro jeden výfuk.
VAROVÁNÍ:
Kufry, které jsou v provedení přírodní hliník neošetřeno, jsou určeny těm zákazníkům, kteří si přejí levnější variantu a zároveň jim nevadí, že na nelakovaných dílech se může tu a tam vyskytovat občasné jemné narušení povrchu, které vzniklo posunem plechů po sobě při zpracování na laseru, zejména při manipulaci před, nebo po řezání. Zákazník tedy při objednání těchto kufrů bere na vědomí a musí počítat s tím, že nelakované plochy mohou být vzhledově narušeny jednotlivými malými škrábanci, ale zároveň to nesnižuje užitnou hodnotu kufrů. Tato skutečnost nejde z mé strany bohužel nijak ovlivnit.
Také může časem neošetřený povrch lehce špinit, nebo se tvořit tmavé šmouhy, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku obecně.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
- Pozinkované kovové rohy lakovány černou matnou vypalovanou práškovou barvou.
- Dvě nerezové spony se skrytou bezpečnostní pojistkou.
- Spony jsou osazeny zámky, v případné sadě s horním kufrem, nebo s horním kufrem s plotnou UKSA SUPER mají všechny zámky společný klíč.
- Víko kufru se sešikmenými hranami je vybaveno čtyřmi nerezovými upínacími úchyty pro připnutí dalšího zavazadla.
- Kufr je "okován" celkem 12 kovovými rohy, které jsou před lakováním pozinkované.
- V horní části korpusu má zpevňující přehyb ve tvaru písmene Z po celém obvodu. Tím je docíleno robustní a velmi pevné konstrukce.
- Dvojitá vyztužená boční stěna pro upnutí k motorce.
- Otevírání víka na obě strany.
- Víko lze sejmout.
- V páru s B45 tvoří asymetrické řešení pro jeden výfuk.
VAROVÁNÍ:
Kufry, které jsou v provedení přírodní hliník neošetřeno, jsou určeny těm zákazníkům, kteří si přejí levnější variantu a zároveň jim nevadí, že na nelakovaných dílech se může tu a tam vyskytovat občasné jemné narušení povrchu, které vzniklo posunem plechů po sobě při zpracování na laseru, zejména při manipulaci před, nebo po řezání. Zákazník tedy při objednání těchto kufrů bere na vědomí a musí počítat s tím, že nelakované plochy mohou být vzhledově narušeny jednotlivými malými škrábanci, ale zároveň to nesnižuje užitnou hodnotu kufrů. Tato skutečnost nejde z mé strany bohužel nijak ovlivnit.
Také může časem neošetřený povrch lehce špinit, nebo se tvořit tmavé šmouhy, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku obecně.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |