logo front1

Hliníkové kufry

Horní kufry UKSA 32
s nerezovou plotnou a rychloupínáním

Objednávky zakázek

a dotazy
přímo u výrobce

E-mail: viktoruksa@gmail.com

Nebo telefonicky:
603 494 674

Informace k zakázkám:
Každá jednotlivě zhotovená zakázka se předává objednateli osobně v mé provozovně, nebo je zaslána na udanou adresu v ČR prostřednictvím České pošty na dobírku (viz Obchodní podmínky).
Adresátovi zpravidla doručeno do druhého dne od odeslání.
Cena za dopravné pro jednu zásilku 200,-Kč.
Osobní jednání o zakázce, prohlídka vzorků výrobků, nebo osobní odběr rád umožním po domluvěNení to prodejna, pouze výrobna.
Motokufry
Boční kufry 35
Boční kufry 40
Boční kufry 45
Horní kufry 32 bez plotny
Horní kufry 32 s plotnou
a rychloupínáním
Horní kufry 44 bez plotny
Horní kufry 44 s plotnou
a rychloupínáním
Další nabídka
Plotna pod horní kufr
Montážní sada boční kufry
Zakázková úprava kufrů
Výprodej a bazar
Ostatní
Ceník montáže kufrů
Jak si přimontovat kufr sám?
Podrobné návody
Test pevnosti kufrů
Galerie
O firmě
--------------------------
Kontakt na výrobce
tel.: 603 494 674
E-mail:
viktoruksa@gmail.com
Firmou UKSA navrženým a v provozu prověřeným mechanismem se kufr snadno nasazuje i snímá během okamžiku. Robustní celonerezová konstrukce včetně zamykací spony a zásuvných kladek do samosvorných kulis umožňuje bezpečné zajištění kufru na plotně.
Kufr UKSA Kufr UKSA
HPL32 PŘÍRODNÍ HLINÍK
s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním pomocí druhé spodní spony.
Cena: 6 000,- Kč

Rozměry: 390 / 300 / 270 výška - (cca 32 litrů)
Provedení přírodní hliník. Kufr mimo rohů není povrchově upravený.
O kufrech podrobněji níže:

HPL32 PŘÍRODNÍ HLINÍK, VÍKO ČERNÉ
s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním pomocí druhé spodní spony.
Cena: 6 400,- Kč

Rozměry: 390 / 300 / 270 výška - (cca 32 litrů)
Korpus přírodní hliník, neošetřeno.
Víko oboustranně lakováno jemnou strukturální (tzv. pomeranč) vypalovací práškovou barvou RAL7021 - temně šedá (téměř černá).
O kufrech podrobněji níže:

Kufr UKSA Kufr UKSA
HPL32 ČERNÝ, VÍKO PŘÍRODNÍ HLINÍK
s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním pomocí druhé spodní spony.
Cena: 6 900,- Kč

Rozměry: 390 / 300 / 270 výška - (cca 32 litrů)
Korpus oboustranně lakován jemnou strukturální (tzv. pomeranč) vypalovací práškovou barvou RAL7021 - temně šedá (téměř černá).
Víko přírodní hliník, neošetřeno.
O kufrech podrobněji níže:

HPL32 ČERNÝ
s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním pomocí druhé spodní spony.
Cena: 7 300,- Kč

Rozměry: 390 / 300 / 270 výška - (cca 32 litrů)
Celý kufr oboustranně lakován jemnou strukturální (tzv. pomeranč) vypalovací práškovou barvou RAL7021 - temně šedá (téměř černá).
O kufrech podrobněji níže:

Popis:
- Všechny rohy jsou kovové, před lakováním pozinkované a lakovány jsou černou matnou vypalovanou práškovou barvou.
- Nerezová spona se skrytou bezpečnostní pojistkou.
- Spona je osazena zámkem, v případné sadě s plotnou UKSA SUPER nebo s bočními kufry mají všechny zámky společný klíč.
- Víko kufru se sešikmenými hranami je po stranách vybaveno čtyřmi nerezovými upínacími úchyty pro připnutí dalšího zavazadla.
- Kufr je "okován" celkem 12 kovovými rohy, které jsou před lakováním pozinkované.
- Horní část korpusu má zpevňující přehyb ve tvaru písmene Z po celém obvodu. Tím je docíleno robustní a velmi pevné konstrukce.
- Dvojité vyztužené dno pro upnutí k motorce.
- Vzadu dva nerezové panty.
VAROVÁNÍ:
Kufry, které jsou buď celé, nebo z části v provedení přírodní hliník neošetřeno, jsou určeny těm zákazníkům, kteří si přejí levnější variantu a zároveň jim nevadí, že na nelakovaných dílech se může tu a tam vyskytovat občasné jemné narušení povrchu, které vzniklo posunem plechů po sobě při zpracování na laseru, zejména při manipulaci před, nebo po řezání. Zákazník tedy při objednání těchto kufrů bere na vědomí a musí počítat s tím, že nelakované plochy mohou být vzhledově narušeny jednotlivými malými škrábanci, ale zároveň to nesnižuje užitnou hodnotu kufrů. Tato skutečnost nejde z mé strany bohužel nijak ovlivnit.
Také může časem neošetřený povrch lehce špinit, nebo se tvořit tmavé šmouhy, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku obecně.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.

Několik ploten SUPER na ukázku pro horní kufry UKSA

Návod na upnutí horního kufru UKSA do plotny UKSA SUPER


První spojení horního kufru UKSA a plotny UKSA SUPER doporučuji natrénovat ještě před montáží na motorku, i když to není nic složitého. Na kufru i na plotně už je vše potřebné instalováno, stačí se tedy jenom naučit ovládat mechanizmus spojení těchto dvou částí ještě před tím, než bude plotna namontována na motorku. Potom už to budete dělat po paměti.
Otočte si kufr vzhůru nohama, aby bylo vidět, jak to celé funguje.
Nejprve odjistěte pojistku spodní spony zatlačením malé skryté páčky dovnitř a otevřete sponu (stejně tak se odjišťuje před otevřením i spona víka).
Nasaďte plotnu na kladky velkými křivolakými otvory. Na kladkách jsou náběhové hrany, takže plotna při posunu sama vjede do kulisy.
Začíná se vždy kladkou, která je na protilehlé straně od spodní spony. V této první kulise zasuňte kladku do šikmé drážky na doraz.
Pootočením plotny (v normálním stavu na motorce se pochopitelně pootočí kufrem) pak zasunete i ostatní kladky do kulis na doraz. Správná poloha upnuté plotny je taková, když jsou dva obdélníkové otvory v plechovém držáku na plotně v ose se spodní sponou. Sponu zaháknete za obdélníkové otvory v držáku, zaklapnete sponu, přitom pojistka sama zaskočí a máte hotovo. Doporučuji zasouvací kulisu na plotně lehce namazat např. silikonovým olejem, nebo bílou vazelínou.
K plotně jsou dodány čtyři nerezové šrouby, samojistící nerezové matice a distanční 18 mm nerezové válečky. Tyto válečky se umístí mezi plotnu a nosič.
Po nějakém čase je třeba překontrolovat utažení šroubů.
Poznámka: v plechovém držáku, který je k plotně přišroubován třemi šrouby, jsou oválné otvory pro případné pozdější doštelování tahu spony. Tento „tah“ by měl být přiměřený, aby byl cítit při zavírání lehký odpor.

Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |