Horní kufry UKSA 44
s nerezovou plotnou a rychloupínáním
Objednávky zakázek a dotazy přímo u výrobce E-mail: viktoruksa@gmail.com Nebo telefonicky: Viktor Uksa 603 494 674 |
Informace k zakázkám:
Každá jednotlivě zhotovená zakázka se předává objednateli osobně v mé provozovně, nebo je zaslána na udanou adresu v ČR prostřednictvím České pošty na dobírku (viz Obchodní podmínky). Adresátovi zpravidla doručeno do druhého dne od odeslání. Cena za dopravné pro jednu zásilku 200,-Kč. Osobní jednání o zakázce, prohlídka vzorků výrobků, nebo osobní odběr rád umožním po domluvěNení to prodejna, pouze výrobna. |
Motokufry |
Boční kufry 35 |
Boční kufry 40 |
Boční kufry 45 |
Horní kufry 32 bez plotny |
Horní kufry 32 s plotnou a rychloupínáním |
Horní kufry 44 bez plotny |
Horní kufry 44 s plotnou a rychloupínáním |
Další nabídka |
Plotna pod horní kufr |
Montážní sada boční kufry |
Zakázková úprava kufrů |
Výprodej a bazar |
Ostatní |
Ceník montáže kufrů |
Jak si přimontovat kufr sám? Podrobné návody |
Test pevnosti kufrů |
Galerie |
O firmě |
-------------------------- |
Kontakt na výrobce |
tel.: 603 494 674 |
E-mail: |
viktoruksa@gmail.com |
Firmou UKSA navrženým a v provozu prověřeným mechanismem se kufr snadno nasazuje i snímá během okamžiku. Robustní celonerezová konstrukce včetně zamykací spony a zásuvných kladek do samosvorných kulis umožňuje bezpečné zajištění kufru na plotně. |
HPL44 PŘÍRODNÍ HLINÍK s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním. Cena: 7 500,- Kč
Rozměry: 465 / 320 / 315 výška - (cca 44 litrů) |
HPL44 ČERNÝ s nerezovou plotnou SUPER a rychloupínáním pomocí druhé spodní spony. Cena: 8 900,- Kč
Rozměry: 465 / 320 / 315 výška - (cca 44 litrů) |
Popis:
- Všechny rohy jsou kovové, před lakováním pozinkované a lakovány jsou černou matnou vypalovanou práškovou barvou.
- Nerezová spona se skrytou bezpečnostní pojistkou.
- Spona je osazena zámkem, v případné sadě s plotnou UKSA SUPER nebo s bočními kufry mají všechny zámky společný klíč.
- Víko kufru se sešikmenými hranami je po stranách vybaveno čtyřmi nerezovými upínacími úchyty pro připnutí dalšího zavazadla.
- Kufr je "okován" celkem 12 kovovými rohy, které jsou před lakováním pozinkované.
- Horní část korpusu má zpevňující přehyb ve tvaru písmene Z po celém obvodu. Tím je docíleno robustní a velmi pevné konstrukce.
- Dvojité vyztužené dno pro upnutí k motorce.
- Vzadu dva nerezové panty.
VAROVÁNÍ:
Kufry, které jsou v provedení přírodní hliník neupraveno, jsou určeny těm zákazníkům, kteří si přejí levnější variantu a zároveň jim nevadí, že na nelakovaných dílech se může tu a tam vyskytovat občasné jemné narušení povrchu, které vzniklo posunem plechů po sobě při zpracování na laseru, zejména při manipulaci před, nebo po řezání. Zákazník tedy při objednání těchto kufrů bere na vědomí a musí počítat s tím, že nelakované plochy mohou být vzhledově narušeny jednotlivými malými škrábanci, ale zároveň to nesnižuje užitnou hodnotu kufrů. Tato skutečnost nejde z mé strany bohužel nijak ovlivnit.
Také může časem neošetřený povrch lehce špinit, nebo se tvořit tmavé šmouhy, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku obecně.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
- Všechny rohy jsou kovové, před lakováním pozinkované a lakovány jsou černou matnou vypalovanou práškovou barvou.
- Nerezová spona se skrytou bezpečnostní pojistkou.
- Spona je osazena zámkem, v případné sadě s plotnou UKSA SUPER nebo s bočními kufry mají všechny zámky společný klíč.
- Víko kufru se sešikmenými hranami je po stranách vybaveno čtyřmi nerezovými upínacími úchyty pro připnutí dalšího zavazadla.
- Kufr je "okován" celkem 12 kovovými rohy, které jsou před lakováním pozinkované.
- Horní část korpusu má zpevňující přehyb ve tvaru písmene Z po celém obvodu. Tím je docíleno robustní a velmi pevné konstrukce.
- Dvojité vyztužené dno pro upnutí k motorce.
- Vzadu dva nerezové panty.
VAROVÁNÍ:
Kufry, které jsou v provedení přírodní hliník neupraveno, jsou určeny těm zákazníkům, kteří si přejí levnější variantu a zároveň jim nevadí, že na nelakovaných dílech se může tu a tam vyskytovat občasné jemné narušení povrchu, které vzniklo posunem plechů po sobě při zpracování na laseru, zejména při manipulaci před, nebo po řezání. Zákazník tedy při objednání těchto kufrů bere na vědomí a musí počítat s tím, že nelakované plochy mohou být vzhledově narušeny jednotlivými malými škrábanci, ale zároveň to nesnižuje užitnou hodnotu kufrů. Tato skutečnost nejde z mé strany bohužel nijak ovlivnit.
Také může časem neošetřený povrch lehce špinit, nebo se tvořit tmavé šmouhy, což je vlastnost přírodního, povrchově neupraveného hliníku obecně.
Při údržbě kufrů se důrazně doporučuje používat čistící a leštící prostředky s velmi nízkou abrazivní účinností. Je třeba si operaci konkrétním prostředkem nejprve vyzkoušet na nenápadném místě, aby se povrch nepoškodil.
1/ Návod na upnutí horního kufru UKSA do plotny UKSA SUPER a montáž plotny na motorku
Nepsané základní pravidlo, které téměř všichni praktikujeme u většiny instalačních a motážních prací – tedy přečíst si návod až když je to hotové jen tak pro zajímavost, nebo jako poslední možnost řešení - doporučuji v tomto případě porušit.
První spojení horního kufru UKSA a plotny UKSA SUPER všem radím si natrénovat ještě před montáží na motorku, i když to není nic složitého. Na kufru i na plotně už je vše potřebné instalováno, stačí se tedy jenom naučit ovládat mechanizmus spojení těchto dvou částí ještě před tím, než bude plotna namontována na motorku. Potom už to budete dělat po paměti.Otočte si kufr vzhůru nohama, aby bylo vidět, jak to celé funguje.
Nejprve odjistěte pojistku spodní spony zatlačením malé skryté páčky dovnitř a otevřete sponu (stejně tak se odjišťuje před otevřením i spona víka).
Nasaďte plotnu na kladky velkými křivolakými otvory. Na kladkách jsou náběhové hrany, takže plotna při posunu sama vjede do kulisy.
Začíná se vždy kladkou, která je na protilehlé straně od spodní spony. V této první kulise zasuňte kladku do šikmé drážky na doraz.
Pootočením plotny (v normálním stavu na motorce se pochopitelně pootočí kufrem) pak zasunete i ostatní kladky do kulis na doraz. Správná poloha zasunuté plotny je taková, když jsou dva obdélníkové otvory v plechovém držáku na plotně v ose se spodní sponou. Sponu zaháknete za obdélníkové otvory v držáku, zaklapnete sponu, přitom pojistka na sponě sama zaskočí a máte hotovo. Doporučuji zasouvací kulisu na plotně lehce namazat např. silikonovým olejem, nebo bílou vazelínou. Ne však příliš, aby se nechytal bordel.
K plotně jsou dodány čtyři nerezové šrouby, samojistící nerezové matice a distanční nerezové válečky. Tyto válečky se umístí mezi plotnu a nosič. Mezi hlavy upínacích šroubů a plotnu se nedávají podložky.
Po nějakém čase je třeba překontrolovat utažení šroubů.
Pozor! Podložky se nesmí umístit nahoru na plotnu pod hlavy šroubů, jinak by nebylo možné kufr upnout. Distanční válečky se umístí mezi plotnu a nosič, aby vznikl prostor pro kladky. Podložky se případně umístí až pod distanční válečky k otvorům v nosiči, jak je patrné z nákresu níže.
Poznámka: v plechovém držáku, který je k plotně přišroubován třemi šrouby, jsou oválné otvory pro případné pozdější doštelování tahu spony. Tento „tah“ by měl být takový, aby byl cítit při zavírání přiměřený odpor, ne však silný a zároveň neměl kufr v plotně vůli. Po nějakém čase je třeba překontrolovat utažení šroubů.
Nákres montážního postupu a polohy spojovacího materiálu |
Copyright (c) | Design by | Viktor Uksa | www.uksa.cz |